Building our resilience and collaboration spirit

Building our resilience and collaboration spirit
Building our resilience and collaboration spiritPicture:ED-Ed - Animation by Sarah Saidan)

e-twinning





Στη δράση του "Building our resilience and collaborative spirit" εντάχθηκαν και δύο έργα e-twinning που υλοποιήθηκαν στο μάθημα της γαλλικής γλώσσας με υπεύθυνη καθηγήτρια την κ. Τρ. Σύβακα. Τα έργα αυτά προωθούσαν τις αξίες του υποβαλλόμενου έργου και λειτούργησαν παράλληλα.

1) Το πρώτο έργο επιγράφεται: " Allô Le Monde, Est-ce que tout va bien? / Hello World, Is everything alright?" και είναι διαθέσιμο στο: https://twinspace.etwinning.net/24227).

Ο σκοπός αυτής της εργασίας είναι να ευαισθητοποιήσει τους νέους στα δεινά του κόσμου μας και να τους προσκαλέσει να επινοήσουν τρόπους θεραπείας. Σήμερα οι ειδήσεις δεν είναι καλές, τα πιο πολύτιμα δικαιώματά μας απειλούνται… Οι μαθητές λοιπόν καλούνται να γίνουν οι αγγελιοφόροι της ειρήνης, της αγάπης και της ανοχής για να ξαναδώσουν ελπίδα στον κόσμο μας.


Notre Europe



Ευαισθητοποίηση για τα σημερινά προβλήματα (Πειρ.ΓΕΛ ΠαΜακ)

Ευαισθητοποίηση για τα σημερινά προβλήματα Πειρ.ΓΕΛ ΠαΜακ.

Ειδικοί στόχοι είναι η ανάπτυξη της πολιτειότητας, της υπευθυνότητας και των ψηφιακών δεξιοτήτων στους μαθητές, η καλλιέργεια διεπιστημoνικότητας, η ευαισθητοποίηση στις αξίες και στον σεβασμό στον άλλο.
Χώρες που συμμετέχουν: Αλβανία, Γεωργία, Ιταλία, Π.Γ.Δ.Μ., Ρουμανία, Ελλάδα, Γαλλία, Τυνησία, Πορτογαλία, Ισπανία, Τουρκία και Αρμενία.
Χώρος εργασίας: twinspace Γλώσσες εργασίας : Αγγλικά – Γαλλικά


Στάδια εργασίας:
Παρουσίαση των σχολείων και ανταλλαγή αναμνηστικών και καρτών με παραδοσιακό ταχυδρομείο   

Αναμνηστικά από την Αλβανία (Shijak) για την Ελλάδα 

Αναμνηστικά από την Ισπανία(IES Rey Carlos III) για την Ελλάδα

Κάρτες από την Ελλάδα (Πειρ. ΓΕΛ ΠαΜακ) για την Ισπανία
  ·        Ευαισθητοποίηση (παρουσίαση videos π.χ. Demis Roussos - On écrit sur les murs:
Τζαφάρ:


Προσδιορισμός των προβλημάτων με τα οποία οι μαθητές επιθυμούν να ασχοληθούν και να δραστηριοποιηθούν (περιβάλλον, κοινωνικός αποκλεισμός, ρατσισμός προσφυγικό κ.ά.).



 ·        Εμβάθυνση στα προβλήματα, εύρεση τρόπων θεραπείας.

 Πρόταση των μαθητών του 1ου Γ/σ’ιου Ηλιούπολης

Παραγωγή υλικού :video – e-book – posters

Poster (Πειρ. ΓΕΛ ΠαΜακ)

Αξιολόγηση ερωτηματολόγια
Παρουσίαση: στο σχολείο και στα social media

2)  Το 2ο έργο τιτλοφορείται: "Regards critiques sur le monde/Κριτική ματιά στον κόσμο" και είναι επίσης διαθέσιμο στο: https://twinspace.etwinning.net/24460).

Στο έργο αυτό οι μαθητές διαβάζοντας τις περσικές επιστολές του Μοντεσκιέ παροτρύνονται και σχολιάζουν με σατιρικό τρόπο την κοινωνία και την επικαιρότητα, αναζητούν στερεότυπα που οι ίδιοι έχουν για τους άλλους λαούς της Ευρώπης και του κόσμου και μέσα από τη διεθνή συνεργασία, με επιστολές που ανταλλάσσουν οι μαθητές μεταξύ τους, ανακαλύπτουν ο ένας τον άλλο και προσπαθούν να καταρρίψουν τα στερεότυπα και τον ρατσισμό.
Σκοπός είναιηευαισθητοποίησητωνπολιτώντουαύριοστηνενεργόπολιτειότητακαιστηνανακάλυψητου άλλου, η προώθηση της αλληλοκατανόησης των λαών, των πανανθρώπινων αξιών και της διαπολιτισμικής συνείδησης.
Στόχοι
Ανακάλυψη των πανανθρώπινων αξιών 
   Ευαισθητοποίηση στην ενεργό πολιτειότητα 
 Ανακάλυψη και αποδοχή του άλλου 
Προώθηση της αλληλοκατανόησης 
 Προώθηση της διαπολιτισμικότητας 
 Προώθηση της διεθνούς συνεργασίας
      
Χώρες που συμμετέχουν: Ελλάδα, Πορτογαλία, Ισπανία, Τυνησία, Ρουμανία, Γαλλία, Ιταλία, Βέλγιο.
Χώρος εργασίας: twinspace
Γλώσσες εργασίας : Γαλλικά, ελληνικά

Λογότυπο που προτάθηκε από το Λύκειο TaharSfar, Mahdia, Τυνησία

Λογότυπο που προτάθηκε από τοΛύκειο Rey Carlos III, Aguillas, Ισπανία



Αλληλογραφία μαθητών με παραδοσιακό ταχυδρομείο


Ψηφιακή αλληλογραφία
Στάδια εργασίας:
·        Παρουσίαση του έργου, των χωρών που συμμετέχουν, των σχολείων, των μαθητών
Ευαισθητοποίηση. Οι μαθητές εμπνέονται από κείμενα, εικονογραφημένα, βίντεο 
1) Mr Bean at restaurant

2) Les dieuxsonttombés sur la tête https://vimeo.com/190133432


·        
Ευαισθητοποίηση στην κοινωνική κριτική μέσα από την ανάγνωση των Περσικών επιστολών του Μοντεσκιέ, συνεντέυξεις από απόφοιτους που έχουν φύγει από τη χώρα τους.

Επιλογή θεματικής (ήθη, κουλτούρα, τρόπος ζωής, μετανάστευση) και δημιουργία διεθνών ομάδων για τη συγγραφή φανταστικών επιστολών στο πρότυπο των περσικών για να περιγράψουν οι μαθητές τις εντυπώσεις τους από τη σημερινή κοινωνία της χώρας τους.
Συγγραφή επιστολικού μυθιστορήματος
Έκδοση των τελικών παραγόμενων έργων σε ψηφιακή μορφή
Αξιολόγηση/διάχυση
Παραγωγήυλικού :e-book, vidéos, εκπομπές, τραγούδια κλπ
Το έργο σχεδιάστηκε μέσα από διαδικτυακή διεθνή συνεργασία εκπαιδευτικών με βάση επίκαιρα θέματα που προβληματίζουν την Ευρώπη και την ανθρωπότητα. Μαθητές και καθηγητές συνεργάστηκαν μέσα από την πλατφόρμα etwinning που αποτελεί ένα ασφαλές περιβάλλον, μέσω email, videoconference, αλλά και με παραδοσιακή αλληλογραφία.

3) Dans la radio, ma voix est un personnage

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου