Building our resilience and collaboration spirit

Building our resilience and collaboration spirit
Building our resilience and collaboration spiritPicture:ED-Ed - Animation by Sarah Saidan)

Student's work

Αλαφιασμένη Ευρώπη

 Ανώτερες δυνάμεις




Radio Broadcast
Radio broadcast_migration from Xanthi Almpanaki on Vimeo.















 Περιβαλλοντικοί πρόσφυγες

  Βραβείο Ζαχάρωφ




 «Στα παπούτσια του ρόλου». Οι μαθητές έπρεπε να υποθέσουν ότι είναι ένα μικρό προσφυγόπουλο από τη Συρία: "Είσαι προσφυγόπουλο και είχες την παρακάτω εμπειρία σε ηλικία 4 ετών: Η Lanar ταξίδεψε με τη μητέρα της για πάνω από 2 μήνες από τη Συρία  στην Ιταλία. Τελικός προορισμός η Γερμανία όπου θα επανενωθούν με τον πατέρα της Lanar, που έφτασε από κει πριν από 4 μήνες. Το σπίτι τους κάηκε ολοσχερώς λόγω των συγκρούσεων στη Συρία. Η ελπίδα της επανένωσης της οικογένειά τους, αλλά και για μια καλύτερη ζωή τους δίνει το κουράγιο να συνεχίσουν"(Εκπαιδευτικό υλικό από τη Unicef).  

Made with Padlet



 

Διαδραστικός πίνακας

Made with Padlet
Refugees




Οι μαθητές δημιούργησαν τα δικά τους κολάζ με τη θεματική των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και συζήτησαν για θέματα σεβασμού και καταπάτησης.


Ενδεικτική βιβλιογραφία/δικτυογραφία
Ανδρούσου Α., Το κίνητρο στην εκπαίδευση. Κλειδιά και Αντικλείδια, ΥΠΕΠΘ, Πανεπιστήμιο Αθηνών, Αθήνα, 2003.
Baron J.B., Sternberg R. J. Eds (1987), Teaching thinking skills: theory and practice, New York, W. H. free man and Co.
Amnesty International: www.amnesty.org.
Children’s Defense Fund (CDF): www.childrensdefense.org.
Office of the United Nations High Commissioner for Human Rights: www.ohchr.org.
Office of the United Nations High Commissioner for Refugees: www.unhcr.org.
Commission for Human Rights, Council of Europe, www.coe.int.
Ο.Η.Ε, Un.org
Νεολαία υπέρ των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, http://gr.youthforhumanrights.org/.
Σχολική βία, http://stop-bullying.sch.gr.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου